Ingen förändring

Igår kväll fortsatte sammandragningarna och mensvärken ökade. Varje gång jag vände mig i sängen under natten fick jag en sammandragning men när jag låg helt stilla mjuknade magen till slut. 

Idag har varit som igår, sammandragningar hela tiden utom när jag ligger ner. Mensvärken har också ökat framåt kvällen precis som igår. 

Sen några veckor har jag haft blåsor på händerna som jag tror är dyshidrotikt eksem. De har inte kliat och därför har jag inte brytt mig om det. Men idag har jag fått en blåsa på handflatan och på utsidan av lillfingret och de kliar och svider något fruktansvärt! Mycket märkligt kan hända med en gravid kropp! Nu hoppas jag på att en sån där märklig förlossning ska sätta igång…

+3 idag.

Kommentera

