Åka bil

Det är helt okej att åka bil, men bara om jag har somnat innan och om jag genast när jag vaknar får ett föräldrarfinger i munnen tycker T. Och bilen får absolut inte stå still någon längre stund, precis som med vagnen. Då är det definitivt dags att komma upp i en varm och go famn. Därför är det värsta som finns med bilåkning bilköer.

Inte för att jag tidigare tyckte om bilköer men att stå still i en bilkö med en skrikande bebis i baksätet, särskilt när jag är själv, är helt fruktansvärt. 

Vi åker inte bil alltför ofta och långt. 

Kommentera

