Kom av mig

Plötsligt hade jag inget att skriva om här på bloggen. Eller jo ett inlägg men det krävde liksom både ganska mycket tanke och länkar vilka båda kan vara svårt när jag sitter och ammar och det känns som att hon suger ut både all min energi och en ansenlig mängd hjärnceller. För det är då jag kan blogga. Obekvämt blippande på mobilen. Och en stor del av tiden då också med den där sjukt osmidiga vänsterhanden.

Längtar så efter att sitta vid datorn vilket hänt några få gånger sedan jag blev mamma.

Men jag hade i alla fall total idétorka. På olika vägar hittade jag då till nya bloggar att läsa i min nya genre barn och familj, men också träning, och fick så många idéer. Bloggarna dyker upp här till höger snart. Och blogginläggen kommer också snart. Håll ut.

Kommentera

