Fast i skiten

Just det. Såhär är jag när jag har mens. Hade visst råkat glömma det.

Är så dödligt trött men kan inte sova. Tankarna bara snurrar runt runt. Är så varm. Kläderna kliar klämmer sitter fel. Täcket är för varmt eller nej för kallt nej varmt nej kallt osv. 

Mitt i sängrullandet vill jag bara sträckse en tv-serie och inte träffa någon annan människa. Allra minst mig själv. Vill bara bli distraherad och slippa mig själv för ett tag. Och så ska jag träffa släkt imorgon. Fan. 

Allt känns skit och det är så synd om mig. Minns inte varför men ändå. Är fånigt negativ och fastnar i tankeloopar. Som en obehaglig och fantasilös dröm på repeat. Bah.

Kommentera

