Förkyld med bebis

Alltså när jag och T är sjuka är det så vansinnigt tråkigt. Alla aktiviteter och träffar med folk får ställas in och jag märker än mer hur viktiga de är för mig snarare än för henne. 

Och inte kan jag ligga i soffan och titta på dålig tv inte. Nej måste roa lite extra gnällig bebis. 

Och sova kan jag glömma också eftersom hon vaknar jämt och skriker när snoret hamnar på sniskan. 

Men vi måste ändå gå ut och gå för att hon ska sova och få lite frisk kall luft i bihålorna. Så jag släpar mig fram. Långsamt. Jag vet nu varför zombies håller ut armarna framåt. De håller i en barnvagn. 

1 thought on “Förkyld med bebis”

Kommentera

