Förlossningspodden är tillbaka!

Du har väl inte missat att Förlossningspoddens barnuppehåll blev oväntat kort och har redan börjat sända igen!

Första avsnittet är något av ett superavsnitt för mig där två av mina nyupptäckta idoler möts: programledare Emma och BakingBabies Mia! 

Andra avsnittet handlar om Magdalena som drabbades av förlossningsdepression (äntligen ett avsnitt om detta!) och det får mig att tänka mycket. Om att man faktiskt kan påverka sin situation. Jag tänker också att jag varit ganska nära kanten till avgrunden flera gånger. Att jag har ett rätt krävande barn. Att det är okej att jag tycker att det varit och är väldigt jobbigt. Och att jag bett för lite om hjälp.

Tredje avsnittet är ett äldre avsnitt som handlar om programledare Emmas första barn. Superintressant. 

Lyssna! Podden finns där poddar finns. Jag lyssnar via acast.

Kommentera

